Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem
Osnovne osebne podatke hranimo več čas [navedite, npr: imate status našega registriranega uporabnika na naših spletnih straneh, ste naročniki na naše novice, …].
Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.
Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.
Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še vsaj 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).
Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.
Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja
Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne more prejeti določenih storitev oziroma z nami skleniti pogodbe. Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.
Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov
Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven podjetja KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o., razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:
– ponudniki storitev marketinga;
– ponudniki storitev programa za izdajanje računov;
– ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil.
Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.
Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).
Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica
Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:
A. da od nas kadarkoli zahtevate:
- potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
- dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
- eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
- popravek netočnih osebnih podatkov;
- omejitev obdelave, kadar:
- oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
- je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
- osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
- izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17. Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
- izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
- prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
- da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22. Splošne uredbe o varstvu podatkov.
B. pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.
Postopek uveljavljanja pravic
Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.
Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.
Komunikacija
Okay.si bo z uporabnikom stopila v stik sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih in sicer bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Okay.si izrecno spoštovala.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Konna in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Konna in logotip sta v lasti podjetja KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@konna.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudniki bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Konna se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Konna prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA
OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA IN REŠEVANJE MOREBITNIH PRITOŽB
KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o. odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost,
interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik
seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o. pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je
določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba,
kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih
tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o. dal na razpolago
potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali
drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to
primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo,
funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik
lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave,
podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu NS d.o.o. ali drugih oseb v
predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot
je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Uporabnik se z zaključenim naročilom strinja, da ga do prostovoljne odjave prijavljamo na e-novičke. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.
Ekipa Konna ti želi prijetno nakupovanje.
POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV
V družbi KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o., Istrska ulica 16, 6240 Kozina, matična številka 8628416000 (v nadaljevanju: družba) se zavedamo pomena varovanja osebnih podatkov. Kot upravljavec osebnih podatkov, z zbranimi osebnimi podatki ravnamo odgovorno in skladno z veljavnimi predpisi s področja varstva osebnih podatkov, zlasti z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: Splošna uredba o varstvu podatkov) ter z našimi internimi akti. Družba je z namenom uresničevanja načela poštene in pregledne obdelave pripravila Politiko varstva osebnih podatkov, ki posamezniku na enem mestu omogočijo pridobitev vseh relevantnih informacij, ki se nanašajo na njegove osebne podatke.
PODATKI O UPRAVLJAVCU
Upravljavec osebnih podatkov je družba KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o., Istrska ulica 16, 6240 Kozina, matična številka 8628416000.
KONTAKTNA OSEBA ZA VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Za vsa vprašanja in pomoč pri uveljavljanju pravic posameznikov je družba določila kontaktno osebo za varstvo osebnih podatkov, ki je dosegljiva na elektronskem naslovu info@konna.si ali preko klasične pošte na naslovu družbe: KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o., Istrska ulica 16, 6240 Kozina, s pripisom ‘Varstvo osebnih podatkov’.
VRSTE OSEBNIH PODATKOV, PRAVNA PODLAGA IN NAMEN ZBIRANJA OSEBNIH PODATKOV
Družba zbira podatke iz različnih virov. Družba zbira in obdeluje osebne podatke za namen izvajanja pogodb in ukrepov pred sklenitvijo pogodb. V okviru sklepanja in izvajanja pogodb upravljavec obdeluje osebne podatke pogodbenih strank (npr. pogodbe o zaposlitvi, pogodbe o delu, podjemne pogodbe, prodajne pogodbe ipd.). Poleg tega družba zbira in obdeluje tudi osebne podatke pogodbenih zunanjih sodelavcev. Na podlagi pogodbenega pravnega temelja se osebni podatki (zlasti podatki o rojstnem datumu, spolu, davčni številki, kontaktni podatkih, podatki o bivališču, podatki o transakcijskem računu, poklicu, izobrazbi, matični številki, podatki o predloženih osebnih dokumentih in drugih predloženih listinah) zbirajo izključno v najmanjšem obsegu, ki je dopusten za posamezen namen. Navedeni podatki se zbirajo in obdelujejo tudi v fazi sklepanja pogodb, pogajanj, po prejemu ponudbe oz. povpraševanja posameznika. Družba vodi več evidenc dejavnosti obdelave osebnih podatkov, iz katerih so razvidne vrste osebnih podatkov, nameni njihove obdelave, podlage za zbiranje in obdelavo, roki hrambe, dostopnost do podatkov ipd. Družba zbira in obdeluje osebne podatke tudi na podlagi privolitve posameznika za namen neposrednega trženja storitev in produktov družbe, npr. za obveščanje o novostih storitev in produktov, ki jih trži, poizvedbe, priprave ponudbe oziroma odgovora ter vzpostavitve komunikacije preko elektronske pošte, telefona ali navadne pošte. Obdelava osebnih podatkov v tem primeru poteka do preklica posameznika. Privolitev posameznika je prostovoljna, v primeru odklonitve ali preklica pa za posameznika ne nastanejo škodljive posledice. Osebne podatke družba obdeluje tudi na zakonski podlagi, na primer na podlagi Zakona o delovnih razmerjih, za namen izvajanja pravic in obveznosti iz delovnega razmerja, ter na podlagi drugih predpisov, ki terjajo od družbe, da v določenih primerih posreduje osebne podatke posameznikov
državnim organom in drugim upravljavcem za izpolnjevanje svojih ali njihovih zakonskih obveznosti ali pristojnosti. Na tej podlagi družba obdeluje tiste osebne podatke in za tiste namene, kot to družbi nalagajo veljavni predpisi. Osebne podatke posameznikov družba zbira tudi ob njihovem obisku spletne strani družbe, preko piškotkov (ang. ‘cookies’), za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletne strani ter sledenja uporabnikov na spletnem mestu. Uporabnik spletne trgovine se lahko v spletno trgovino registrira, zaradi česar lahko nakup opravi hitreje in brez vsakokratnega posredovanja osebnih podatkov, ki jih upravljavec potrebuje za izvedbo nakupa. Registrirani uporabnik lahko spremlja pretekle nakupe v spletni trgovini upravljavca. Upravljavec v takem primeru poleg registracijskih podatkov obdeluje tudi podatke o datumu registracije, datumu zadnjega obiska, v primeru spletnega nakupa pa tudi podatke o preteklih nakupih, mnenjih, če jih poda ter željah, če na seznam želja vnese kakšen izdelek. Osebni podatki se obdelujejo le za namen vodenja uporabniškega profila.
OBDELOVALCI IN UPORABNIKI OSEBNIH PODATKOV
Osebne podatke posameznikov poleg družbe obdelujejo tudi zunanji obdelovalci, zlasti računovodstvo. Za tak primer je družba sklenila ustrezno pisno pogodbo o obdelavi osebnih podatkov oziroma vsebinsko enak dogovor.
Družba posreduje osebne podatke posameznika drugim uporabnikom, če ji to nalaga zakon, če obstaja za to zakonit interes ali če ima za to privolitev posameznika. Družba zbranih osebnih podatkov ne prenaša v tretje države. V primeru, da bi družba osebne podatke posameznika prenesla v tretje države, bo poskrbela za zagotovitev in uresničevanje ustreznih ukrepov za zagotavljanje varnosti osebnih podatkov ter temeljnih pravic in svoboščin posameznikov, skladno z veljavnimi predpisi.
PRAVICE POSAMEZNIKOV
Posameznik lahko na zgoraj navedena kontaktna naslova Družbe pisno naslovi zahtevo za posredovanje naslednjih podatkov v zvezi z zbiranjem in obdelave njegovih osebnih podatkov, in sicer ima posameznik naslednje pravice:
– pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki jih zbira in obdeluje družba,
– pravico do popravka nepravilnih podatkov,
– pravico do izbrisa podatkov, ob upoštevanju omejitev, ki jih določajo veljavni predpisi,
– pravico do omejitve obdelave podatkov,
– pravico do ugovora.
Družba bo posamezniku na njegovo pisno zahtevo zagotovila zahtevane podatke brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu po prejemu zahteve. Ta rok se lahko po potrebi podaljša za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev. O takem podaljšanju družba obvesti posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki in sicer v enem mesecu po prejemu zahteve skupaj z razlogi za zamudo. Na ta način zagotovljeni podatki se posamezniku predložijo brezplačno. Kadar so zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko družba posamezniku zaračuna pristojbino ali zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.
PRAVICA DO PRITOŽBE PRI NADZORNEM ORGANU
Če posameznik meni, da se njegovi osebni podatki obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, ima pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije (Informacijski pooblaščenec, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, Slovenija, e-pošta: gp.ip@ip-rs.si) oziroma pri drugem, z vsakokrat veljavnim predpisom, določenem nadzornem organu.
PREKLIC PRIVOLITVE POSAMEZNIKA
Kadar obdelava osebnih podatkov poteka na podlagi privolitve, lahko posameznik dane privolitve trajno ali začasno, v celoti ali delno prekliče s pisno zahtevo, poslano na elektronski naslov info@konna.si ali
preko klasične pošte na naslov družbe: KREATIVNA SLAŠČIČARNA, d.o.o., Istrska ulica 16, 6240 Kozina, s pripisom’Varstvo osebnih podatkov’;.
Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.
HRAMBA OSEBNIH PODATKOV
Obdobje hrambe osebnih podatkov je odvisno od podlage obdelave in namena obdelave posamezne kategorije osebnih podatkov. Osebni podatki se hranijo le toliko časa, kolikor je to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali ali nadalje obdelovali. Osebni podatki se po izpolnitvi namena obdelave zbrišejo, uničijo, blokirajo oziroma psevdonimizirajo, razen če veljavni predpisi ne določajo drugače.
SPREMEMBE POLITIKE VARSTVA OSEBNIH PODATKOV
Družba si pridržuje pravico do sprememb in/ali dopolnitev te Politike varstva osebnih podatkov. Spremembe in/ali dopolnitve te Politike varstva osebnih podatkov stopijo v uporabo en dan po objavi na spletni strani družbe, o objavi in vstopu v uporabo pa družba posebej ne obvešča. Zgodovina sprememb in dopolnitev Politike varstva osebnih podatkov je na voljo v pisni obliki na zgoraj navedenih kontaktnih naslovih.